2011年10月25日

In Relationship + ing ♥ x))

Long time no come back jorr~ L.L

Now !
I want to write....
at school things...^^

First ,
I'm in relationship now....!
Hahax xD
WITH WHO???
He is...My Lovely---Goh Wei Di

Today is me and he 14 days~x3x
 We so happy !


我感觉到他把我当成最疼的,最爱的,老婆,比 

现在我很想要他在我身边 L.L
现在他不在我身边,
很想哭咯L.L
在学校,
他每一天都抱着我 ♥
但是,
现在,
我要跟他分离至星期四...
很不习惯L.L
比。。。
我很想念你L.L
回到家后,
我只能用电话和你联络L.L
不能近距离T.T
很辛苦。。。

比,
我已经决定了,
你是我永远的另一半,
我不会再喜欢另一个人了!
未来,
我要成为你的老婆 ^^
我爱你,老公比♥

没有评论:

发表评论